UA RU
Кошик (0)
Допомога
(063) 55 44 906
Головна Гарантія та повернення

Гарантія та повернення

Обмін та повернення

Повернення товару виконується безпосередньо в магазині за адресою вул. Залютинська 12а, або відправкою його нам, перевізником Нова Пошта на 84 відділення у м. Харків. Після надсилання обов'язково необхідно нам повідомити трек-код для відстеження посилки.

Ми здійснюємо повернення і обмін товарів належної якості відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення і обміну

Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання/купівлі товару покупцем.

Умови повернення для товарів належної якості:

  • обовязково наявність товарного чеку;
  • товар, не використовувався, не встановлювався, НЕ розпаковувався, не вводився в експлуатацію;
  • не має порушень заводських пломб упаковки, коробки і т.п., вакуумна упаковка не розкрита;
  • товар повністю укомплектований;
  • товар не замовлявся під Вас особисто з інших регіонів / складів / країн і т.п. (Вас в такому випадку, перш ніж замовляти інформують і в обов'язковому порядку візьмуть передоплату).

Доставка повернень / обмінів товару проводиться за рахунок покупця.
Отримання таких посилок проводиться в плановому режимі - вівторок, четвер, субота.

Обміну та поверненню не підлягають:

  • авто лампи;
  • запобіжники;
  • відрізний товар, на метраж (шланги, дроти, плівка та ін.)


Повернення грошей (передоплати):

Передоплата за товар, у разі не нашої вини, не повертається.

В даному випадку розглядається варіант коли товару немає у нас на складі і ми його замовляємо саме під вас. В такому випадку передоплата і є нашим гарантом того, що ви не відмовитеся від цієї деталі. Звичайно, якщо товар не той який ви замовляли або пошкоджений, або не комплектується або інша причина НЕ з ВАШОЇ вини - ми повернемо всі гроші в повному обсязі. Але якщо ви замовили товар, а потім передумали або продали машину або поїхали у відпустку або погода змінилася, в загальному причина не з нашої вини і не в проблемі з товаром - передоплата НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ.

Повернення коштів з інших причин відбувається протягом 3 банківських днів з моменту оголошення про можливість повернути кошти. Кошти можуть бути повернені покупцеві готівкою або на картковий рахунок покупця за номером карти або IBAN.

Гарантійні умови:

Гарантія діє відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".

Для гарантійного обслуговування необхідно надати:

  • Акт виконаних робіт з СТО, що підтверджує встановлення деталі кваліфікованими майстрами.

  • Акт дефектування, який містить опис виявленої проблеми.

Якщо у вас немає цих документів, ми надамо бланки для заповнення.

Умови гарантії:

  1. Строк дії гарантії залежить від виробника запчастини та зазначений у картці товару. Якщо інформація не вказана, її можна уточнити у менеджера.

  2. Гарантія діє відповідно до чинного законодавства України.

  3. Покупець має право на безоплатний ремонт або заміну товару протягом гарантійного терміну.

  4. Гарантія не надається на товари, що:

    • підлягають природному зносу або залежать від стилю та досвіду водіння (зчеплення, гальмівні колодки, ГТВ тощо);

    • були пошкоджені внаслідок неправильної експлуатації або встановлення некваліфікованими особами;

    • мають сліди розбирання чи модифікації;

    • використовувалися не за призначенням.

  5. Найпоширеніші причини відмови у гарантії:

    • Наявність механічних пошкоджень.

    • Неправильний монтаж або експлуатація.

    • Вплив сторонніх факторів (перегрів, корозія, забруднення).

    • Незаводське доопрацювання чи ремонт.

  6. Товари, що продаються на метраж (шланги, дроти, плівка тощо), поверненню не підлягають.

  7. Для деталей електрообладнання обов’язкове надання:

    • акта виконаних робіт або наряд-замовлення з СТО;

    • роздруківки діагностичного сканера з кодом помилки.

  8. Розгляд рекламацій триває до 14 робочих днів з моменту отримання товару на склад.

  9. Отримання рекламаційних посилок здійснюється по вівторках та четвергах.

  10. За результатами перевірки можливе:

    • заміна товару;

    • повернення коштів (здійснюється протягом 14 днів після ухвалення рішення).

  11. Рекламації щодо продукції BOSCH розглядаються лише за наявності висновку від BOSCH Service (офіційної сервісної станції).

  12. Передача товару:

    • особисто в магазині за адресою: вул. Залютинська, 12а

    • відправка "Новою Поштою" на відділення №84, м. Харків. Після відправки обов’язково повідомте трек-номер.