Гарантія та повернення
Обмін та повернення
Повернення товару виконується безпосередньо в магазині за адресою вул. Залютинська 12а, або відправкою його нам, перевізником Нова Пошта на 84 відділення у м. Харків. Після надсилання обов'язково необхідно нам повідомити трек-код для відстеження посилки.
Ми здійснюємо повернення і обмін товарів належної якості відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання/купівлі товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості:
- обовязково наявність товарного чеку;
- товар, не використовувався, не встановлювався, НЕ розпаковувався, не вводився в експлуатацію;
- не має порушень заводських пломб упаковки, коробки і т.п., вакуумна упаковка не розкрита;
- товар повністю укомплектований;
- товар не замовлявся під Вас особисто з інших регіонів / складів / країн і т.п. (Вас в такому випадку, перш ніж замовляти інформують і в обов'язковому порядку візьмуть передоплату).
Доставка повернень / обмінів товару проводиться за рахунок покупця.
Отримання таких посилок проводиться в плановому режимі - вівторок, четвер, субота.
Обміну та поверненню не підлягають:
- авто лампи;
- запобіжники;
- відрізний товар, на метраж (шланги, дроти, плівка та ін.)
Повернення грошей (передоплати):
Передоплата за товар, у разі не нашої вини, не повертається.
В даному випадку розглядається варіант коли товару немає у нас на складі і ми його замовляємо саме під вас. В такому випадку передоплата і є нашим гарантом того, що ви не відмовитеся від цієї деталі. Звичайно, якщо товар не той який ви замовляли або пошкоджений, або не комплектується або інша причина НЕ з ВАШОЇ вини - ми повернемо всі гроші в повному обсязі. Але якщо ви замовили товар, а потім передумали або продали машину або поїхали у відпустку або погода змінилася, в загальному причина не з нашої вини і не в проблемі з товаром - передоплата НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ.
Повернення коштів з інших причин відбувається протягом 3 банківських днів з моменту оголошення про можливість повернути кошти. Кошти можуть бути повернені покупцеві готівкою або на картковий рахунок покупця за номером карти або IBAN.
Гарантійні умови:
Гарантія діє відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
Для гарантійного обслуговування необхідно надати:
-
Акт виконаних робіт з СТО, що підтверджує встановлення деталі кваліфікованими майстрами.
-
Акт дефектування, який містить опис виявленої проблеми.
Якщо у вас немає цих документів, ми надамо бланки для заповнення.
Умови гарантії:
-
Строк дії гарантії залежить від виробника запчастини та зазначений у картці товару. Якщо інформація не вказана, її можна уточнити у менеджера.
-
Гарантія діє відповідно до чинного законодавства України.
-
Покупець має право на безоплатний ремонт або заміну товару протягом гарантійного терміну.
-
Гарантія не надається на товари, що:
-
підлягають природному зносу або залежать від стилю та досвіду водіння (зчеплення, гальмівні колодки, ГТВ тощо);
-
були пошкоджені внаслідок неправильної експлуатації або встановлення некваліфікованими особами;
-
мають сліди розбирання чи модифікації;
-
використовувалися не за призначенням.
-
-
Найпоширеніші причини відмови у гарантії:
-
Наявність механічних пошкоджень.
-
Неправильний монтаж або експлуатація.
-
Вплив сторонніх факторів (перегрів, корозія, забруднення).
-
Незаводське доопрацювання чи ремонт.
-
-
Товари, що продаються на метраж (шланги, дроти, плівка тощо), поверненню не підлягають.
-
Для деталей електрообладнання обов’язкове надання:
-
акта виконаних робіт або наряд-замовлення з СТО;
-
роздруківки діагностичного сканера з кодом помилки.
-
-
Розгляд рекламацій триває до 14 робочих днів з моменту отримання товару на склад.
-
Отримання рекламаційних посилок здійснюється по вівторках та четвергах.
-
За результатами перевірки можливе:
-
заміна товару;
-
повернення коштів (здійснюється протягом 14 днів після ухвалення рішення).
-
-
Рекламації щодо продукції BOSCH розглядаються лише за наявності висновку від BOSCH Service (офіційної сервісної станції).
-
Передача товару:
-
особисто в магазині за адресою: вул. Залютинська, 12а
-
відправка "Новою Поштою" на відділення №84, м. Харків. Після відправки обов’язково повідомте трек-номер.
-